Create Your First Project
Start adding your projects to your portfolio. Click on "Manage Projects" to get started
Identyfikacja Wizualna Marki
Cel Projektu
Identyfikacja Wizualna Marki na gadżetach reklamowych.
Typ Projektu
Projekt Demonstracyjny
Branża
Wszystkie
Wykonawca
Tom D.
Rola
Główny grafik i projektant, CMO firmy.
Branding ma za zadanie stworzenie spójnego obrazu marki i związanych z nią skojarzeń. Podstawowymi elementami identyfikacji wizualnej marki są: logo, kolorystyka i typografia.
Wszystkie elementy identyfikacji wizualnej marki powinne być odpowiednio do siebie dopasowane i ściśle ze sobą powiązane, to swoista opowieść o danej firmie, jej najważniejszych cechach, głównej misji czy oferowanych usługach bądź produktach. Na identyfikację wizualną firmy składa się szereg ustalonych cech i symboli, które odpowiednio ze sobą współgrając, tworzą spójny przekaz dla potencjalnych odbiorców. Podstawowymi elementami identyfikacji wizualnej marki są: logo, kolorystyka i typografia.